PŁATNOŚCI

Dokonując zakupów w sklepie internetowym PUZZLEKIDS.PL, Klient może skorzystać z dogodnych form płatności: PayU, BLIK, lub przelew tradycyjny. Każda forma jest w pełni bezpieczna.

Najwieksza zaletą płatności PayU jest szybkość wykonywnych transakcji, kwota praktycznie od razu wpływa na nasze konto, co przyspiesza proces realizacji zamówienia. 

BLIK to system płatności mobilnych, który umożliwia dokonanie płatności szybkim przelewem za pomocą smartfona i aplikacji mobilnej, bez konieczności wychodzenia z koszyka. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej banku (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank), odczytać kod, wprowadzić go na stronie sklepu i potwierdzić płatność.

Płatności PayU obsługują banki tj. na grafice poniżej:

PRZELEW BANKOWY

Wybór płatności przelewem tradycyjnym nieznacznie wydłuża czas samej realizacji przelewu.

Należy jednak pamiętać, że księgowanie tego typu przelewów najczęściej przypada na kolejny dzień roboczy i to od następnego dnia liczyć się będzie czas realizacji zamówienia. Na przelew czekamy do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie jest anulowane. 

Dane do przelewu:

365 International Sp. z o.o.

Bank Millenium

W tytule prosimy wpisać:  numer zamówienia

DOSTAWA

Dokonując zakupów w sklepie internetowym PUZZLEKIDS.PL, Klient może skorzystać z dogodnych form dostawy: Paczkomatów InPost, Kuriera InPost lub Kuriera GLS.

Nasze produkty wysyłamy do Państwa w każde miejsce w Polsce.

Współpracujemy z firmą InPost, która w tej chwili ma najszybszy transport w kraju. Jest możliwość wyboru Paczkomatu lub Kuriera InPost jak również Kuriera GLS.

Paczkomat ze względu na definiowany rodzaj skrytki pomieści połączone maksymalnie dwie sztuki puzzli. Prosimy o nie łączenie większej ilości puzzli do jednej paczki.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jaki sposób można dokonać płatności za zamówione produkty?

Płatności za zamówienie można dokonać używając przelewu tradycyjnego lub poprzez platformę PayU oraz Blik.

Jak wygląda procedura anulowania opłaconego zlecenia? Czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?

Anulować zlecenie można na każdym etapie produkcyjnym. W zależności na jakim etapie produkcyjnym jest aktualnie zlecenie, koszt anulowania będzie inny. Aby anulować zlecenie należy skontaktować się z BOK pod numerem telefonu: +48 792 782 185 lub puzzle@puzzlekids.pl

W jaki sposób moje zamówienie dotrze do miejsca przeznaczenia?

Klient ma możliwość skorzystania z paczkomatu InPost, przesyłki kurierskiej InPost lub GLS. 

Czy za wysyłkę materiałów trzeba dodatkowo zapłacić?

Tak, kwoty za paczkę podane są przy zamówieniach. Jest to 11,99 zł za Paczkomat InPost, 19,99 zł za przesyłkę kurierską GLS oraz 15,99 zł za przesyłkę kurierską InPost.

Czy jest możliwość wysyłki poza granice Polski?

Nie. Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji foto puzzli to 3-4 dni robocze + czas dostawy.

Jak będzie zapakowane moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy w opakowaniach z kartonu, zabezpieczone folią. Na opakowaniu znajduje się list przewozowy.

Czy jest możliwość rozdzielenia jednego zamówienia np. na dwa adresy wysyłki?

Nie. Zlecenie wysyłane jest na jeden adres wysyłki. W celu wysłania zamówienia na dwa lub więcej adresów wysyłki trzeba złożyć dwa lub więcej zamówień o różnych adresach wysyłki.

W jaki sposób złożyć reklamację?

Reklamację prosimy składać na adres puzzle@puzzlekids.pl

Kolory wydrukowanego produktu są inne niż były na projekcie w komputerze, czy może to być podstawą reklamacji?

Do każdej reklamacji podchodzimy w indywidualny sposób i nie możemy jednoznacznie określić czy dostarczony do Ciebie materiał jest inny niż ten co widzimy na monitorze.

Na różnice kolorów w projekcie i po wydruku ma wpływ wiele czynników m.in.: monitor, system zarządzania kolorem, czy światło. Jeżeli oglądałeś projekt na swoim monitorze, który nie ma odpowiedniej matrycy i nie jest skalibrowany – kolory zawsze będą inne po wydruku w porównaniu do tego co widzimy na monitorze.

Każdy program do grafiki ma swój system zarządzania kolorem i od ich ustawień zależy jak będzie wyglądał dany kolor na monitorze. Ten sam kolor może być bardzo na sycony na jednych ustawieniach a na inny może przypominać zupełnie inny kolor. Do oceny kolorów używa się specjalnego oświetlenia, w skrajnych przypadkach można również ocenić barwy w świetle słonecznym.

Podsumowując kolory mogą być inne na monitorze i po wydruku ponieważ: Punktem odniesienia jest słaby monitor, program ma źle ustawione zarządzanie kolorem, kolor ocenia się w złym świetle. Różnice w kolorystyce monitor-druk nie jest podstawą do uznania reklamacji.

Puzzle od lat bawią i edukują. W połączeniu z nowoczesnym kreatorem i gotowymi szablonami daje możliwość stworzenia niepowtarzalnego i niezapomnianego prezentu.

Kontakt

agsdi-message

ul. Tysiąclecia 42

62-001 Golęczewo

agsdi-mobile

+48 792 782 185

puzzle@puzzlekids.pl

godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek

9.00-17.00